Client
Artesis
Project
Artesis | Huisstijl

2008

De vraag

Zoek een nieuwe naam met bijpassende huisstijl voor de 'Hogeschool Antwerpen'.

Ons antwoord

Een naam is een vlag. Een vlag die een lading dekt. Zonder lading is een vlag betekenisloos, want inhoudsloos. Maar even erg is het wanneer een lading geen vlag heeft. Je hebt dan al een waardevolle inhoud, maar je krijgt hem niet verkocht omdat hij niet herkend wordt. Herkenning, daar draait het bij naamgeving om. Net zoals het om herkenning gaat bij duurzame corporate communicatie in het algemeen. Zowel naam als huisstijl hebben dus hun oorsprong in de (gewenste) identiteit van de organisatie. Logisch, want ze zijn er de symbolen van. Naamgeving en huisstijlproject beginnen daarom idealiter met een zelfbevraging naar de corporate identity. Wie zijn we? Wie willen en kunnen we zijn?

Meer info: renaat.vc@gramma.be

  • Artesis | Huisstijl
Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl Artesis | Huisstijl | roll-up banner

Verwante projecten