Client
De Lijn
Project
DL | Reizigers & Voertuigen

2005

De vraag

Als onderdeel van de huisstijloefening wou De Lijn de communicatie in, op en rond de voertuigen verbeteren en eenvormig maken.

Ons antwoord

Gramma bracht harmonie in al de communicatiedragers met als ultiem doel de mens zo goed mogelijk te begeleiden in zijn/haar zoektocht naar de juiste praktische informatie. Dit resulteerde in de uitwerking van nieuwe halteborden, perronaanduidingen, informatiekaders, dienstregelingtabellen, doortochttabellen, belbuspancartes, infokastjes voor omleidingen, sjabloon voor strooibriefjes, netplannen, visgraten, vervoerbewijzen, ... Ook de bestickering van de bussen, de kusttram, de Hermelijn en de belbus werd door ons uitgewerkt in concrete richtlijnen.

  • deLijn | Reizigers & Voertuigen
deLijn | Reizigers & Voertuigen deLijn | Reizigers & Voertuigen deLijn | Reizigers & Voertuigen deLijn | Reizigers & Voertuigen deLijn | Reizigers & Voertuigen

Verwante projecten