Client
Levanto
Project
Levanto | Huisstijl

2007

De vraag

Zoek de juiste uitstraling voor onze organisatie en bedenk een coherente merkenarchitectuur.

Ons antwoord

Corporate identity is een vorm van visuele communicatie die gebaat is bij helderheid en eenduidigheid. Bij een monolithische organisatie is dat relatief gemakkelijk. Wanneer het gaat om verschillende entiteiten die – niet noodzakelijk uit eigen initiatief – onder een gemeenschappelijke koepel terechtkomen, is de opdracht ingewikkelder. Je moet immers de relatie tussen de entiteiten onderling en met het overkoepelende niveau uitklaren. Je moet ook een gemeenschappelijke basis zoeken voor de gedeelde identiteit. Vind je die common values, dan groeit de corporate identity uit tot meer dan een mooi logo, een pakkende slogan of een blitse naam. Dan kan ze een bindend element worden. Een vlag waar mensen zich graag achter scharen, mensen die vroeger in gespreide orde naar het (weliswaar gemeenschappelijke) slagveld trokken.

Meer info: renaat.vc@gramma.be

  • Levanto identiteit
Levanto identiteit Levanto identiteit Levanto identiteit Levanto identiteit Levanto identiteit Levanto identiteit Levanto identiteit Levanto identiteit Levanto identiteit Levanto identiteit Levanto identiteit

Verwante projecten