Client
UNIVEG
Project
UNIVEG | Iconen en speciale logo's

2010

De vraag

Univeg wou haar 'meer'waarden —gevat in kernbegrippen als 'Key Account Management', 'Sourcing', 'Marketing', 'Quality Management' en 'Sustainability'— op een meer nadrukkelijke manier intern communiceren.

Ons antwoord

Omdat 'intern' hier gelijk staat met een wereldwijd netwerk van partners werd geopteerd voor een handzame 'Points of difference' handleiding in waaiervorm, geheel binnen de Univeg huisstijl. Ook het uitwerken van de bijhorende set van iconen werd aan ons toevertrouwd.

We creëerden voor UNIVEG nog andere gelegenheids- en productlogo's en iconen voor specifieke projecten. We kijken er telkens nauw op toe dat de UNIVEG-stijl voelbaar blijft: een gelijkaardige lijnvoering, huisstijlkleuren en typografie.

Meer info: bart@gramma.be

  • UNIVEG | Points of Difference | iconen en boekje
UNIVEG | Points of Difference | iconen en boekje UNIVEG | Points of Difference | iconen en boekje UNIVEG | Points of Difference | iconen en boekje UNIVEG | Points of Difference | iconen en boekje UNIVEG | Points of Difference | iconen en boekje UNIVEG | Points of Difference | iconen en boekje UNIVEG | Points of Difference | iconen en boekje UNIVEG | Points of Difference | iconen en boekje UNIVEG Fruit Partner logo UNIVEG Flower Trade logo UNIPAPRYKA logo UNIPOMIDOR logo UNIVEG & Business Partners logo Iconen voor een smartphone-applicatie

Verwante projecten