- Client
- ACS
- Project
- ACS | Rebranding
De vraag
Ac|s – een dynamisch bedrijf in volle groei met meerdere vestigingen – had behoefte aan een bedrijfsbrochure om zich te positioneren. Uit een vooronderzoek bleek dat ze weliswaar 'goed bezig' waren, maar dat ze dit te weinig toonden. Hun 'Kempense bescheidenheid' speelde hen duidelijk parten. Al snel bleek dat er meer nodig was dan een brochure.
Ons antwoord
Gebaseerd op de resultaten van het vooronderzoek (Archetypor) nam Gramma de bestaande uitingsvormen onder handen (een omschreven huisstijl bestond er niet) en gaf ze een positieve, assertieve en hedendaagse invulling. In de bedrijfsbrochure toont Ac|s zich nu als het open, moderne bedrijf dat het is. De fotografie gebeurde in de (toen nog) drie vestigingen en gunt de lezer een blik achter de schermen. Verder werd de website volledig vernieuwd – vorm én inhoud – en straalt ze nu dezelfde openheid en zelfzekerheid uit.
Het digitaal huisstijlhandboek – op de interne servers – bevat alle basiselementen zodat steeds de meest recente versie van de organisatorische communicatie door de medewerkers gevonden kan worden.
Wil je meer weten over dit project?
Neem dan contact op met
pascalvandenbroeck@gramma.be.




















