- Client
- Faro
- Project
- FARO | Erfgoeddag
De vraag
De Erfgoeddag is een initiatief van Faro, Vlaams steunpunt voor cultureel erfgoed. Samen met andere spelers in het culturele veld organiseert Faro de Erfgoeddag als sensibiliseringsactie rond cultureel erfgoed. Elk jaar wordt de Erfgoeddag georganiseerd rond een bepaald thema, dat o.a. gestalte krijgt in een specifiek campagnebeeld. Voor het creatieve luik van de campagne 2010 - ‘Fake?’ schreef Faro een aanbesteding uit.
Ons antwoord
Gramma haalde de job binnen met één van zijn twee voorstellen. Het daarop volgende jaar kregen we de job meteen toegewezen voor het thema 'Armoe troef', en ook de campagnes 'Helden' (2012) en 'Stop de Tijd' (2013) zijn door ons uitgewerkt. Naast het ontwerpen van de campagnevisuals staat Gramma in voor de vormgeving van de website en de realisatie van de nationale brochure. Ook de brochure voor de culturele erfgoedcel Leuven is van de handen van Gramma.
Wil je meer weten over dit project?
Neem dan contact op met
bart@gramma.be.




























