Client
Vitalink
Project
Vitalink | Huisstijl

De vraag

Vitalink is een initiatief van de Vlaamse overheid (Agentschap Zorg en Gezondheid) en is een platform voor elektronische gegevensdeling tussen verschillende zorg- en welzijnsactoren. Het 'merk' moest uiteraard een identiteit krijgen.

Ons antwoord

Onze workshop 'Positioneren op identiteit' leverde een aantal trefwoorden op: betrouwbaar, veilig, efficiënt, partner, innovatief en stimulerend.

Het logo oogt tegelijkertijd vriendelijk en formeel: veiligheid en betrouwbaarheid worden onder de aandacht gebracht, maar ook het toegankelijke én innovatieve karakter van Vitalink als online platform wordt geaccentueerd. Blauw heeft als kleur een sterke associatie met betrouwbaarheid en veiligheid, de heldere groenen met frisheid, geel met innovatie. Het beeldmerk zelf: een driehoekige - hartvormige - V, opgebouwd uit perfect in elkaar passende facetten. Een sterke metafoor die de verschillende partners verbindt: een vita-link. Deze facetten komen als ‘reminder’ terug in het gehele gamma van huisstijltoepassingen.

Wil je meer weten over dit project?
Neem dan contact op met
bart@gramma.be.

  • Vitalink | Huisstijl
Vitalink | Huisstijl Vitalink | Huisstijl Vitalink | Huisstijl Vitalink | Huisstijl Vitalink | Huisstijl Vitalink | Huisstijl Vitalink | Huisstijl Vitalink | Huisstijl Vitalink | Huisstijl

Verwante projecten