HELDER DOEL,
BETERE RESULTATEN,
MINDER KOSTEN!

Van gedachten wisselen?
Onnodig te zeggen dat ik met plezier een afspraak inrooster.
renaat.vc@gramma.be.

 

referenties 2017

  • klasse
  • vito
  • arteveldehogeschool 
  • water-link
  • farys
  • levanto
  • vreg
  • graydon
  • iris group
  • om partners

VAN GEWOON GOED WERK NAAR STERK MERK

Merkmanagement (branding) is meer dan een logo, huisstijl, baseline, product of dienst. Branding is een integrale benadering waarbij een organisatie vanuit haar eigen DNA en de zelfgekozen collectieve ambitie (identiteit) inhoud, vorm én richting geeft aan het reilen en zeilen van de organisatie. 

Een sterk organisatiemerk werkt als een kompas en magneet tegelijk. Het geeft mensen richting en trekt ze aan. Identificatie- en stopkracht zijn kenmerken! Wie het organisatiemerk inzet als centraal vehikel, is bewezen succesvoller. Stilstaan helpt vooruit. Maakt communicatie effectiever én dus betaalbaarder!

Het doel is niet alleen het communicatief vermogen optimaliseren, de naambekendheid verhogen. Maar ook verbinding zoeken, betekenis geven, waardering bij stakeholders verwerven en een duurzame positie op de arbeidsmarkt veroveren.

De kracht komt vooral tot uitdrukking in de samenhang tussen onderzoek, merkconcept, state-of-the-art-design en inspirerende content op basis van een geloofwaardig én relevant verhaal.

Vanuit die filosofie ondersteunen, adviseren en inspireren we organisaties bij het managen van hun organisatiemerk. Zo maken we ook uw organisatie ‘fit for the future’.

 

WIE KIEST VOOR EEN STERK ORGANISATIE MERK, KIEST VOOR:

• mentaal leiderschap;

• gemeenschappelijk vertrekpunt;

• onderscheidend vermogen;

• grotere naambekendheid en zichtbaarheid;

• een sterke positie op de arbeidsmarkt;

• medewerkersbetrokkenheid;

• samenhangende en gestroomlijnde communicatie;

• simpel verhaal, simpel te vertellen, voor eenieder verstaanbaar;

• doeltreffende communicatie, dus efficiënter én dus goedkoper!

 

FOCUSGEBIEDEN

• reputatie-onderzoek; monitoring v.d. communicatie;

• merkpositionering & -profilering o.b.v. merkkompas;

• kern/klantwaarden & merkpersoonlijkheid o.b.v. archetypes;

• naamgeving en creatie baseline;

• merkmanagement & -architectuur;

• storytelling & conceptontwikkeling;

• contentstrategie & thematische communicatie.